Thursday, February 2, 2012

Ree-de

03.02.2012(ree-de)
Noonii…ma ikka ei suuda piisavalt kohusetundlik olla, nagu näha.
Igatahes, nagu ikka on parim aeg kirjutamiseks, siis kui tuju on tusane ja meel on must. Praegusel hetkel selle pärast, mis siin majas toimub. Ja ka selle pärast mis tööl. Üks kõige suurim problem minu jaoks siin majas on hetkel üks naine Itaaliast, kes on suhteliselt fanatt. Käib ringi ja näägutab ja süüdistab jnejnejne. Õhh!!! Maja on pärast kahe poisi lahkumist jäänud ikka meeletult vaikseks. Kui Sam kah selle kuu lõpus ära läheb, siis saab sellest majas totaalne klooster. Niigi on see täielik õudukas. Ma juba nii kujutan seda ette. Igatahes, vaikne on siin jah. Keegi ei tee enam midagi. Kõik on ainult tööle, koju, poodi, koju, tööle ja magama. IGAV!
Oh, ülemus helistas just ja küsis ega mul pole kedagi tuttavat, kes lapsehoidjaks tahaks hakata. On siis keegi??
Ja ega tööl parem pole. See eit on hull. Ausalt. Loll ja hull. Ajab mu närvi nii mustaks, et karju appi kohe.
Ma ei oska midagi rohkem hetkel öelda…

No comments:

Post a Comment