Tuesday, January 31, 2012

Samsung galaxy s2

Niinii...
Viimasest postist on paar päeva möödas ja juba on süümekad.:D
Midagi erilist pole juhtunud tegelikult kah, sest kaks viimast päeva olid lihtsalt vabad. Vahtisime kodus ja käisime raamatukogus chess'i mängimas. Tegime süüa ja mis peamine... ostsime endale uued telefonid. Samsung galaxy s2-hed. Ma olen nii happy selle ostu üle. See on tõesti hea telefon, kuigi see on mul alles 1 päev olnud. Aga kuulujuttude järgi peaks see parem olema kui iPhone või ükskõik mis muu. Kas pole mitte tore?? Saan esimest korda elus oma telefoniga internetis käia ja helistada ja messida kellele tahan.
Mis siis veel uudist... Ah jaa, Raudo hakkas eilsest õhtust alates baaris töötama. Midagi teha ei ole veel ta seal väga vist jõudnud, sest viimasel ajal on Federalis suhteliselt vaikseks jäänud. Ei tea kuhu need inimesed kõik kadunud on. Esmaspäeval peaksid igatahes kõik jälle kooli minema, siis peaks veel vaiksem olema.
Täna on kolmapäev ja ma olen nüüd täiesti üksi selles toidupooles tööl. Pean tellimused võtma, söögi ette kandma ja nõusid kah pesema ja ära panema jnejnejne. Pole just teab mis unistuste töö. Aga nii õnnestub ehk rohkem töötunde saada.
Selline lühi- ja kiire kokkuvõte siis...

No comments:

Post a Comment