Saturday, January 21, 2012

suu kuivab ilgelt

Väljas on 31 kraadi ja kell on 14.08. Tulin just töölt ja mul on paha olla. irw :D Eile õhtul peale koju jõudmist tegime mõned Jim Beami ja koola koksid, vaatasime veits filmi ning siis suundusime Federali, ehk sinna, kus me töötame. Seal võtsin ma mõne õlle ja Piret jõi mingit kahtlast asja :D Asja juures on hea see, et sealt saame tänu tuttavatele klemmidele tasuta jooke :D Igatahes, varsti pärast seda läksime Barrelsisse. Esialgu pidime minema neljakesi vist: mina, Piret, Sam ja Dom, kuid Sam ei viitsind peale kojuminekut enam tagasi tulla, niiet edasi jätkasime kolmekesi. Ees pidid meid veel ootama Britt ja Daisy. Jõime veel rohkem täis ennast, tantsisime ja panime möllu ja mingi kella aeg, kui klubi kinni pandi, võtsime ette teekonna koju. Kahjuks ma ei mäleta peale seda juhtunut eriti, meenub vaid see, et mingihetk vedelesime majaees muru peal ja vaatasime taevasse. wtf?:D
Igatahes, hommik oli raske. Kella poole üheteistkümne aeg ärgates tundus, et olin maganud vaid 5 minutit :D Ma arvan, et ma olin veel päris purjus, autorooli ei tahtnud eriti istuda, aga jala ka ei viitsind minna, niiet pidi ikkagi sõitma. Kellelegi sisse ei pand ja alla ka kedagi ei ajand, see tähendab vist, et kõik on korras :D
Piretil oli tõenäoliselt veel paham, tal oli kohe väga paha. irw :D Ta on praegu tööl veel, 10 mintsa pärast lähen talle järgi ja toon ta ka koju. Siis lähme võtame mäkist burksi ja peale seda magama vist :D Burks on tõesti asi, mida nii väga praegu tahaks...Töötada oli meeletult raske, üks kokkadest, Fahad, küsis Piretilt, et mis ta silmaalustega juhtus :D:D A peakokk teadis kohe öelda, et me jõime öö läbi ja meil paha olla. Kuri ei olnud sellepärast õnneks keegi ja tööga saime enamvähem hakkama, kuigi liigutused olid täiesti slow-motionis :D
Ok aitab ka esialgu, rohkem ei viitsi kirjutada, tahaks magama minna. tsau

No comments:

Post a Comment