Saturday, January 28, 2012

vihma sajab

29.01.2012(pühapäev)
Olen end tõesti kokku võtnud vist… Üritan iga päev kirjutada ja jooksmas käia jne.
Eile õhtul siis tähistati selles majas Domi lahkumist. Mängisime kaarte ja tegime paar jooki ja siis kesköö paiku suundusime ööklubisse. See oli päris huvitav ja natuke imelik kogemus. Pole kunagi selliseid asju veel klubis juhtunud nagu praegu juhtus, aga eks iga kogemus ole omaette kogemus. Ma ei taha sellest rohkem rääkida kah.
Olin mega väsinud kui koju jõudsin, sest päev oli meeletult pikk ja veniv olnud. Hommikul jälle vara ülesse ja jooksma, siis sööma ja siis tööle. Nagu konveier…koguaeg sama jama.
Tööl ootas mind muidugi meeletu üllatus ees… Nimelt oli kolm bookingut: 17,24 ja 8 inimest plus veel mingid lambi inimesed ja ma olin laudade katmisega nii higiseks ennast jooksnud, et enne kui suutsin ühtegi inimest teenindada pidin kannutäie vet ära jooma. Plus selle kõige juures on see, et koguaeg oli midagi teha, miinus oli see, et kui see kõik lõppes olin surmväsinud. Aga see ei takista mul loomulikult siia kirjutamas praegu. Peaks sööma ja … varsti tööle minema.
Ja oh imede ime...üle pika aja sajab natuke vihma meil siin...:)

No comments:

Post a Comment