Wednesday, January 25, 2012

26.01.2012(neljapäev) Täna on Austraalias Australaia Day! Tore on. Hommikul ärgates olin unes just lund näinud ja korraks kais peast läbi mote, et tahaks ainult üheks päevaks lund, mitte rohkem. Ma ei ütleks, et see nüüd mingi hull igatsus on, aga lihtsalt tahaks korraks. Siin olles on koguaeg tunne, et meil on alles suvevaheaeg. Päike koguaeg paistab, pole päevagi vihma sadanud. Kärbsed lendavad, õues on soe ja me teeme koguaeg tööd. Ühesõnaga, totaalne suvi. Ma pole kindle, kas me oma töökohast oleme üldse midagi rääkinud. Töötame kusagil bistrolaadses kohas, kus kõrval on ka baar. Pole küll unistuste töökoht, aga vöhemalt on töö olemas ja inimesed on kõik enam vähem toredad. Peakokk on veits ülbe ja vingub ning viriseb ja õiendab iga asja kallal, ning kui ta parajasti ei tee seda, siis ta räägib lihtsalt kõigist halba taga. Töö ajad on kah väga nõmedad iseenesest. Alustame lõunal, siis lõpetame umbes 2.30 ja alustame umbes 6pm ja lõpetame 9. Seega, vaba auk, mis on peale lõunat, on nii halb asi, kui üldse olla saab. Kui rääkida majast, kus me elame, siis sellega on selline lugu… Enne kui meie siia tulime, olevat see olnnud täielik urgas. Igal pool vedelesid mingid asjad, mille kuuluvusest keegi midagi ei teadnud. Pärast meie siia maandumist on minumeelest siin küll täiesti okei. Üks saksa kutt on juba ära läinud ja teine on kohe kohe minemas, sest kõik panevad talle tööjuures näkku juba. Siis jab siia veel üks Nepaali kutt ja üks kutt Inglismaalt. Ehk siis jah, ma olen ainuke naisisik siin. Kuigi kõlakad käivad juba ammu, et järgmine nädal jõuab siia mingi Itaalia tüdruk, kes on siin enne kah olnud. Mingi räme pugeja ja ull kõva töötaja, ja pidi kõigilt töö ära krahmama. Nii et see on küll vähe hirmutav. Eks ole näha mis saab. Mõni päev on siin väga tore ka. Nagu eelmisest postist aru võis saada, siis käisime laupäeval väljas peol, mis lõppes küll katastroofiga, aga muidu oli täitsa lahe. Pühapäeval tool olla oli loomulikult täielik piin, aga jäime ellu. Esmaspäev ja teisipäev olid nagu iga teine päev. Kuna Australia Day on kõigil aussidel vaba, siis loomulikult tulid eile kõik Federali jooma ja sööma ja tööd oli muidugi meeletult. Enne koju tulekut võtsime töölt paar jooki kaasa ja lõõgastusime kodus. Vaatasime filmi ja sõime krõpsu jne. Täna jälle 11.30 tööle ja Raudo alustab 12. Kindlasti on palju rahvast, aga ma olen selleks juba valmis. Kui nüüd ainult piisavalt energiline Mcdonaldsi nett laseks mul selle postituse ülesse laadida.:)

No comments:

Post a Comment