Saturday, January 28, 2012

28.01.2012(laupäev) I set fire to the rain!!! Nii ongi…nii vaba päev kui vähegi olla saab.:D Hommikul ärkasin väga vara, võrreldes tavalisega. Raudo läks kaheksaks tööle oma koristusvahetust tegema ja mina ärkasin kah siis ülesse. Ootasin veidi ja jalutasin toas ringi, et vähegi eluvaimu sisse saada ja siis läksin jooksma. Hommikul on nii värske ja hea õhk õues ja pole nii hirmus palav kah. Kurvastusega pean tõdema siiski, et üks kõrvaklapp on peaaegu katki ja see häiris mind terve aeg. Tagasi jõudes olin nii läbi kah, et mul hakkas lausa paha. Pärast seda, kui olin jääkuubikust vet üritanud välja pigistada, koristasin natuke tuba ja käisin pesus. Siis jõudis Raudo tagasi ja oli vakimise aeg… See on see aeg, kus keegi ei ütle sõnagi ja vahime mõlemad oma arvuti ekraane. Millegipärast juhtub seda viimasel ajal üha tihedamini. Igatahes, tund enne raamatukogu sulgemist otsustasin minna raamatukokku ja õnnestus tema kah kaasa vedada. Enne seda põikasime läbi kõrvalolevast loomapoest kuhu oli neli uut kutsikapoega toodud. Ma toppisin oma näppe läbi puuri ja neimad, rõõmsalt saba liputades, lutsisid neid. See oli nii armas vaatepilt!! (Tegime pilti kah:D) Järgmiseks suundusin kiisupoegade juurde. Kaks nendest olid uued ja kaks eelmisest nädalast. Siis üritasin ma neid silitada nii nagu vähegi suutsin ja lõpuks jooksin lihtsalt kasside ja koerte vahet. Raudol võis päris naljakas olla vaadata, kui totakas ma olen ja ei suuda otsustada keda paitada. Viimaks otsustasime lahkuda, enne kui ma oleks jälle nutma purskenud. Raamatukogus ootas mind juba uus seiklus ees. Nimelt oli seal ühel laual male ja ma pole mitte kunagi enne seda mänginud, niisiis tuli Raudol imehea mõte mind õpetama hakata. Wao, juba teasel mängul oleks ma talle pähe teinud, kui me poleks pidanud lahkuma, sest raamatukogu suleti. Võrratu mäng! Arendab mõistust ja mälu ja kõike mud. Mulle meeldis väga! Pärast seda kõndisime mööda ühest jõusaalist ja mul oli ilge tahtmine sinna sisse piiluda… Käisime poes…Dicksmithis, telephone vaatamas ja vesistamas, et tahaks endale seda ja teist ja kolmandat, siis ostsime niisama vajalikke asju ja süüa ning koju tagasi. See on ikka nii imelik, et kui nii vara hommikul ülesse tõusta siis tundub päev lõputu. Selline tunne nagu oleks täna kaks päeva korraga elanud, sest nii palju on aega olnud ja tehtud asju. Vaatasime natuke Two and Half Meni ja siis ma pesin pesu ja kõige lõpuks tegin veel lasanjet kah. Tuli väga toitev ja rohke lihaga ja mul kõht nii täis nüüd, et on kohe.

No comments:

Post a Comment