Sunday, September 18, 2011

around the world without bra

ok, malaisias lennukist välja astudes oleks vaja old nuga, et läbi õhu endale tee lennujaamani lõigata. lennujaamas vahtisime mingi 4 tundi, midagi head seal kohas küll ei old.
sõime seal mingit kiirtoitu, mingeid sitanuudleid ja pastat (tundus nagu pasta vähemalt). pärast tsillisime niisama, vaatasime, kuidas ühe muhamedi laps järest karjus ja lootsime, et
tema meiega samale lennule ei tule. a nh, tuli ikka. lendasime jälle päris suure lennukiga ja see kammib, et jälle saime istuda kahekesi kolmel kohal, kuigi lennuk oli peaaegu silmini täis.
tegelt päris nii hull luck ei old, piletite peal oli meil piretiga 1 koht isegi vahet, ma pidanuks istuma keskmises reas ja ta äärmises, a piret rääkis oma pinginaabriga, kes oli mingi hindu eit ja
ta oli kohe nõus kohad ära vahetama. lebosime seal terve lennu, piret magas ja ma vahtisin niisama ringi. :D varsti olimegi austraalias, lend jõudis pool tundi varem, seega kell 5 vahtisime lennujaamas.
turvakontrollid edukalt läbitud, jõudsime lennujaama ooteruumi ja selgus kurb tõsiasi, õues oli torm. räme padukas ja palmid tahtsid pooleks minna. :D
viskasin pingile pikali, pea pireti süles ja proovisin magada, kuid edutult, i think. tegelt veits isegi sain magada ja peale mitut tundi vahtimist helistasime paari majutuskohta ja panime toad kinni. perthi
poole asusime teele kella 9.40-se bussiga, millega sõit läks maksma kokku 32 dollarit, a arvestades, et õues oli torm ja bussijuht meid meie majutuskoha (north lodge) juurde ära viis, ei tundundki see nii suur
summa. oma hostelisse jõudes avastasime kohe uksepealt 2 eesti kutti, kes ootasid, et ülemus neid peale võtaks vms. sees maksime nädalaks ajaks arve ära, saime kahe voodiga toa, kokku nädal aega 300 dollarit.
kööki jõudes avastasime eest veel 2 eesti kutti, seega on eestlasi siin juba 6 :D kell 1 päeval läksime magama, ärkasime kell 8 ja sõime varem supermarketist ostetud nuudleid. praegu istume voodil, piret üritab CV-d
wordiga vormistada, a tal on NOT RESPONDING ees. irw. sööme küpsist, mille ostsime malaisiast ja joome apelsinimahla. päris mõnna oli ikka voodis magada üle mingi viie päeva. tahtsime õue minna tegelt veel, a sööma asudes kuulsime,
et õues on räme padukas. jälle. fuck the australian weather. aga ma vist hakkan nüüd oma cv-d koostama, kuhu mul midagi kirjutada pole ja loodan, et mõni lollpea mu millalgi tööle võtab :D piret just ütles, et enam vihma ei saja ja