Thursday, September 1, 2011

Ootusärevus


Me oleme ikka päris backpackersid, sest meie reisiplaan on nii lihtsaks tehtud kui vähegi võimalik. Või noh, me lihtsalt ei mõtle asju ette ega tee mitte ühtegi ettevalmistust, aga vb see ongi just fun. Arvatavasti hakkame asju kah pakkima päev enne minekut või siis samal päeval.
Esiteks teeme me nii, et mingit eraldi pagasit me kaasa ei võta, võtamegi ainult seljakotid ja kogu moos. Ma ei kujuta ette mida mul seal üldse vaja võib minna.
Mõtlesin üldse, et peaks kirjutama siia blogisse selliseid asju, mida inimesed tavaliselt kõige rohkem teada tahavad, kui nad hakkavad Aussi minema. Näiteks mina otsin meeletult infi selle kohta, mida ja kui palju ma üldse võin käsipagasis kaasa tarida.
Piletid on nüüd olemas, kõik on kindel, et mineks toimub. Aga kuidas see välja hakkab nägema, seda veel ei tea. Olen alles nii kaugele mõelnud, et lähme 14.sept. kella kaheks umbes lennujaama ja mis edasi saama hakkab, ei tea?! Kui me Londonis lennukist maha tuleme, siis edasi on mu mõtetes ainult tühjus. Ma ei kujuta ette kah mis saab, aga eks see läheb umbes nii, et võtame oma seljakotid ja hakkama kuhugi poole lihtsalt tatsama. Meil on ju kaks päeva aega seal puu all magada ja teise lennujaama jõuda. Alguses läheme ju Lutoni lennujaama, aga lend Aussi poole läheb hoopis Stanstedist. Tuleb tore seiklus. Loodan väga, et seal vihma ei saja siis, kui meie seal oleme.
Loomulikult on mul väike mure ka mu asjade pärast, kuna olin juba oma elu alustanud ja korterid netipulk ja kõik asjad tuleb põhimõtteliselt nüüd ära anda, et seal jälle nullist alustada. Aga ma ootan seda juba nii väga!

No comments:

Post a Comment